Garanția
Dacă produsul achiziționat de la noi a fost deteriorat, îl puteți returna. Toate produsele din magazinul nostru on-line fac obiectul perioadei de garanție a furnizorului/mărcii.
Aceste garanții se aplică fără a prejudicia garanția legală. Garanția legală înseamnă că produsul este sau face lucrul care Consumatorul se așteaptă să-l facă.
În continuare, vă prezentăm perioadele de garanție ale diferitelor mărci:

Parker: 2 ani
Waterman: 3 ani
Cross: pe viață
Sheaffer: 2 ani
Diplomat: 2 ani
Lamy: 3 ani

Daunele neacoperite de garanție sunt:
- Daune cauzate de umezează sau apă
- Daune rezultate din utilizarea necorespunzătoare
- Uzura datorată purtării zilnice
- Produse modificate

Dacă doriți să returnați un produs, contactați-ne întotdeauna înainte de a trimite produsul înapoi. Trimite-ți e-mail la info@onlinepenshop.ro.
După ce se se acceptă această solicitare, puteți returna produsul la adresa de mai jos:

Penshop
Hoofdweg 635
2131 BA Hoofddorp
Olanda

Costurile rezultate din returnarea unui produs defect sunt acoperite de Penshop

Plângerile
Contrar dorinței noastre de a ne satisface toți clienții, dvs. puteți avea o plângere. Suntem deschiși în acest sens și vă încurajăm să ne informați.
Plângerile privind executarea contractului trebuie trimise integral și clar definite, într-o perioadă rezonabilă de timp. Puteți trimite plângerea în scris la info@onlinepenshop.ro Veți primi în 7 zile un răspuns definitiv la plângerea trimisă. Nu sunteți mulțimiți de modul în care gestionăm plângerile? Atunci, o puteți trimite la Geschillencommissie Thuiswinkel (Comisia de soluționare a disputelor privind cumpărăturilor domestice), Postbus 90600, 2509 LP, Haga. (www.sgc.nl). Vă puteți trimite plângerea și la Comisia de rezolvare a disputelor pe platforma europeană ODR (http://ec.europa.eu/consumers/odr/).